POGOJI POSLOVANJA

Splošne in ostale pogoje poslovanja spletne prodajalne www.barbarella-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Upravitelj je SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Pred nakupom je obvezno narediti registracijo v spletni prodajalni. Obiskovalec s tem pridobi uporabniško ime (njegova elektronska pošta) ter geslo, ki ga izbere sam. Sklenitev pogodbe je mogoča samo v slovenskem jeziku. Kupec se mora pred nakupom strinjati s splošnimi pogoji, ki so tudi po sklenitvi pogodbe dostopni na spletni strani www.barbarella-shop.si in na sedežu SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p. , Središka ulica 4, Ljubljana.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina www.barbarella-shop.si omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na račun podjetja SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.
– po ponudbi/predračunu
– s plačilno kartico preko sistema Paypal, ki omogoča spletno plačevanje s karticami Visa,, Mastercard,..(Pri plačilu Paypal je potrebno vpisati ali skleniti uporabniško ime in geslo, potem pa željeni nakup lahko opravite s plačilno kartico Mastercard, Visa, Paypal račun.
– s plačilnimi karticami…

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

KUPONI IN KODE ZA UGODNOSTI

Kuponi in kode za ugodnosti prinašajo različne ugodnosti pri nakupu na Vegansko.si. Kupone in kode je mogoče uporabiti na straneh »Košarica« in »Blagajna«. Na spletni strani »Košarica« je polje »Koda kupona«, kamor se vnese kodo in se izbere »Unovči kupon«. Na spletni strani »Blagajna« je napis: »Imate kupon?« in zraven napis: »Kliknite tukaj za vnos kode« na katerega kliknete in se pojavi enako polje kot na spletni strani »Košarica«.
Z vnosom kode se vrednost kupona avtomatsko odšteje.
Za en nakup je mogoče uporabiti samo eno kodo kupona.
Ugodnosti kupona je mogoče koristiti na izdelke, ki niso v akciji, če ni navedeno drugače.
Akcijske kupone ni mogoče koristiti na darilne bone.

POSEBNI POGOJI PLAČILA

Za nekatere načine plačila veljajo še naslednji posebni pogoji:
– v primeru plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice
– v primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
– dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
– način plačila in dostave
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-mail)
– časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
– postopek nakupa

POSTOPEK NAKUPA (Potek naročanja):

KORAKI NAKUPA

– registracija kupca, lahko pa se kupec odloči tudi za nakup brez registracije
– izbor artiklov
– oddaja naročila
– obdelava naročila
– dostava

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ do dveh delovnih dni, ponudnik pregleda naročilo, preveri zalogo ali dobavljivost in preko elektronske pošte potrdi naročilo oziroma v primeru da določeni izdelki niso na zalogi, kupca obvesti in mu sporoči čas dobave ali predlaga nadomestni izdelek. V ta namen si ponudnik pridržuje pravico, da kupca pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca obvesti o predvidenem roku dostave. Ponudnik v obljubljenem roku pošiljko zapakira in odpošlje naročeno blago z dodanim originalnim računom, morebitnimi navodili in garancijskim listom.

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb “Potrdi naročilo” odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira predračun ” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki) na uporabnikov e-mail, ki ga je posredoval ob prijavi. V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:
– Naročilo ima status “prejet”: Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.barbarella-shop.eu
– Naročilo ima status “v teku”:Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail), da ima naročilo status “v teku”.
– Naročilo ima status “zaključen”: Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

PRAVICA DO VRAČILA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43. č in 43. d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov prodaja@barbarella-shop.si, sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je uporabnikom na voljo TUKAJ.

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni takšna kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite. Tako bodo lahko vaši stroški pri morebitnem vračilu manjši. V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. (Odškodnina bo zaračunana najmanj 30% kupnine).Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih: – če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže,- če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij, – če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam, ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: pijača, hrana). Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa).

PLAČILO

Ponudnik izda račun na trajnem mediju. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu ali ob prejemu izdelkov.

DOBAVNI ROK

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-5 delovnih dni po potrjenem naročilu. V ostalih primerih pa do 14 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak.
V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 8 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun in pisni razlog za vračilo.

Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

Barbarella Studio & Shop
SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.
Središka ulica 4
1000 Ljubljana

Osebno vračilo izdelka ni mogoče. Prevzem izdelka lahko organiziramo tudi mi preko GLS dostavne službe, stranka pa mora izdelek ustrezno zapakirati in ga predati kurirju ob dogovorjenem terminu.

V primeru vprašanj nas lahko pokličete na telefon 040 812 877 ali nam pišete na podpora@barbarella-shop.si.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

STVARNE NAPAKE

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
– brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
– vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
– izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
– vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled v stanju, v kakršnem ste ga prejeli.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p. v Ljubljani, pisno obvestimo, da je napaka sporna.

DOBAVNI ROK

Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-5 delovnih dni po potrjenem naročilu. V ostalih primerih pa do 14 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

DOSTAVA

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se zaračunajo naslovniku, odvisno od teže paketa. Pri naročilih nad 60 eur je dostava za kupca brezplačna, stroške dobave pa krije www.barbarella-shop.si Spletna stran omogoča nakup po predračunu ali po povzetju za vse izdelke ter nakup s kartico Paypal, v kolikor gre za osebni prevzem lahko plačate z gotovino ali s plačilno in kreditno kartico NLB, Maestro, Visa, Karanta, MasterCard.

V primeru nakupa s plačilno kartico, akcijski popusti ne veljajo!

Garancija: artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

VELJAVNOST AKCIJSKE PONUDBE

Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

VELJAVNOST PONUDBE

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status v pripravi. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni prodajalni. Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

VARNOST

Ponudnik, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.

VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna e-mail sporočila bodo vsebovala:
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ARHIVIRANJE POGODB

Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu SC PROJEKT, Simon Cerkvenik, Središka ulica 4, 1000 Ljubljana.

PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

OPREDELITEV POJMOV

Ponudnik je SC PROJEKT, Simon Cerkvenik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Redna cena je priporočena prodajna cena proizvajalca oziroma uvoznika ali cena, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila s kartico ali plačilo po predračunu ( z nakazilom na TRR ).

Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov podpora@barbarella-shop.si.

VARNOST PODATKOV

Spletna trgovina www.barbarella-shop.si v nadaljevanju ponudnik, se zavezuje, da bo v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovala zaupane osebne podatke. Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika in da bo kakršne koli podatke, pridobljene preko spletne strani varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UR. list RS št. 86/2004). Ponudnik si pridržuje pravico obdelovanja osebnih podatkov za namene vzorčenja, anketiranja, nagradnih igr, statistične obdelave podatkov, pošiljanja drugega oglasnega gradiva, ter za obveščanje o novih ponudbah, nikakor pa za posredovanje informacij tretjim osebam brez privolitve posameznika. Registrirani uporabnik lahko od ponudnika kadarkoli zahteva prenehanje pošiljanja oglasnega gradiva in sicer pisno na ponudnikov fizični ali elektronski naslov.

Spletna stran www.barbarella-shop.si spoštuje vašo zasebnost!

Spletna stran www.barbarella-shop.si je v lasti SC PROJEKT, Simon Cerkvenik
Naslov: Središka ulica 4, 1000 Ljubljana
Telefon: 040 812 877
e: mail: info@barbarella-shop.si
registrirano: Ajpes, izpostava Ljubljana
davčna številka: 47411589 ( podjetje je davčni zavezanec)