POGOJI POSLOVANJA
Splošne in ostale pogoje poslovanja spletne prodajalne www.barbarella-shop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Upravitelj je SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Pred nakupom je obvezno narediti registracijo v spletni prodajalni. Obiskovalec s tem pridobi uporabniško ime (njegova elektronska pošta) ter geslo, ki ga izbere sam. Sklenitev pogodbe je mogoča samo v slovenskem jeziku. Kupec se mora pred nakupom strinjati s splošnimi pogoji, ki so tudi po sklenitvi pogodbe dostopni na spletni strani www.barbarella-shop.si in na sedežu SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p. , Središka ulica 4, Ljubljana.
NAČINI PLAČILA
Spletna trgovina www.barbarella-shop.si omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na račun podjetja SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.
– po ponudbi/predračunu
– s plačilno kartico preko sistema Paypal, ki omogoča spletno plačevanje s karticami Visa,, Mastercard,..(Pri plačilu Paypal je potrebno vpisati ali skleniti uporabniško ime in geslo, potem pa željeni nakup lahko opravite s plačilno kartico Mastercard, Visa, Paypal račun.
– s plačilnimi karticami…
CENE
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vendar se kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Cena se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev (prilagoditev cene potrošnikovi kupni moči, njegovemu profilu glede na pretekle nakupe ipd.).
KUPONI IN KODE ZA UGODNOSTI
Kuponi in kode za ugodnosti prinašajo različne ugodnosti pri nakupu na Vegansko.si. Kupone in kode je mogoče uporabiti na straneh »Košarica« in »Blagajna«. Na spletni strani »Košarica« je polje »Koda kupona«, kamor se vnese kodo in se izbere »Unovči kupon«. Na spletni strani »Blagajna« je napis: »Imate kupon?« in zraven napis: »Kliknite tukaj za vnos kode« na katerega kliknete in se pojavi enako polje kot na spletni strani »Košarica«.
Z vnosom kode se vrednost kupona avtomatsko odšteje.
Za en nakup je mogoče uporabiti samo eno kodo kupona.
Ugodnosti kupona je mogoče koristiti na izdelke, ki niso v akciji, če ni navedeno drugače.
Akcijske kupone ni mogoče koristiti na darilne bone.
POSEBNI POGOJI PLAČILA
Za nekatere načine plačila veljajo še naslednji posebni pogoji:
– v primeru plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice
– v primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
– dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
– način plačila in dostave
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefon, e-mail)
– časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
– postopek nakupa
PRAVICA DO VRAČILA BLAGA / ODSTOP OD POGODBE
Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa).
Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Predlagamo, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti, ni takšna kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, v kolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite. Tako bodo lahko vaši stroški pri morebitnem vračilu manjši. V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. (Odškodnina bo zaračunana najmanj 30% kupnine).Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen; ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
- na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…),
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
– če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže,
– če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij,
– če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam, ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: pijača, hrana).
PLAČILO
Na voljo so naslednji načini plačila:
- Kreditne in plačilne kartice preko spleta: Kupci lahko plačajo s kreditnimi karticami MasterCard, Visa, ter plačilno kartico Maestro. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o kreditni kartici zaščiteni.
- Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju se opravi dostavljalcu ob dostavi blaga na izbran naslov, če je to omogočeno pa tudi na paketomatu in paketni trgovini.
- Predračun: Ob oddaji naročila se ustvari se predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa ter sklicna številka. Kupec plača po predračunu na transakcijski račun SC Projekt, Simon Cerkvenik s.p.
- PayPal: Hiter in enostaven način spletnega plačevanja.
DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-5 delovnih dni po potrjenem naročilu. V ostalih primerih pa do 14 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
GARANCIJE IN REKLAMACIJE
Garancija velja na območju Republike Slovenije.
Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.
Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.
Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.
Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.
Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.
Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
Barbarella Studio & Shop
SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.
Središka ulica 4
1000 Ljubljana
V primeru vprašanj nas lahko pokličete na telefon 040 812 877 ali nam pišete na podpora@barbarella-shop.si.
V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.
UVELJAVLJANJE ZAHTEVKOV V PRIMERU NESKLADNOSTI BLAGA
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje urejeno od 81. člena do 87. člena).
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec v obvestilu natančno opiše neskladnost. Kupec lahko obvestilo o neskladnosti sporoči osebno, preko telefonske številke 040 812 877, ali na elektronski naslov prodaja@barbarella-shop.si . Obvestilu je treba priložiti račun ali številko naročila. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega uveljavlja zahtevek iz naslova neskladnosti, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:
- kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.);
- kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanjem vseh okoliščin.
Ne glede na vse zgoraj zapisano, lahko kupec odstopi od pogodbe in takoj zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 81. člena naprej).
DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi je dobava blaga do 1-5 delovnih dni po potrjenem naročilu. V ostalih primerih pa do 14 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
DOSTAVA
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se zaračunajo naslovniku, odvisno od teže paketa. Pri naročilih nad 60 eur je dostava za kupca brezplačna, stroške dobave pa krije www.barbarella-shop.si Spletna stran omogoča nakup po predračunu ali po povzetju za vse izdelke ter nakup s kartico Paypal, v kolikor gre za osebni prevzem lahko plačate z gotovino ali s plačilno in kreditno kartico NLB, Maestro, Visa, Karanta, MasterCard.
V primeru nakupa s plačilno kartico, akcijski popusti ne veljajo!
Garancija: artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
VELJAVNOST AKCIJSKE PONUDBE
Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
VELJAVNOST PONUDBE
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, kar pomeni, da je naročilo dobilo status v pripravi. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni prodajalni.
VARNOST
Ponudnik, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.
VARSTVO OTROK
Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna e-mail sporočila bodo vsebovala:
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
ARHIVIRANJE POGODB
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu SC PROJEKT, Simon Cerkvenik, Središka ulica 4, 1000 Ljubljana.
PRITOŽBE
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
OPREDELITEV POJMOV
Ponudnik je SC PROJEKT, Simon Cerkvenik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Redna cena je priporočena prodajna cena proizvajalca oziroma uvoznika ali cena, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila s kartico ali plačilo po predračunu ( z nakazilom na TRR ).
Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov podpora@barbarella-shop.si.
VARNOST PODATKOV
Spletna trgovina www.barbarella-shop.si v nadaljevanju ponudnik, se zavezuje, da bo v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovala zaupane osebne podatke. Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika in da bo kakršne koli podatke, pridobljene preko spletne strani varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UR. list RS št. 86/2004). Ponudnik si pridržuje pravico obdelovanja osebnih podatkov za namene vzorčenja, anketiranja, nagradnih igr, statistične obdelave podatkov, pošiljanja drugega oglasnega gradiva, ter za obveščanje o novih ponudbah, nikakor pa za posredovanje informacij tretjim osebam brez privolitve posameznika. Registrirani uporabnik lahko od ponudnika kadarkoli zahteva prenehanje pošiljanja oglasnega gradiva in sicer pisno na ponudnikov fizični ali elektronski naslov.
Spletna stran www.barbarella-shop.si spoštuje vašo zasebnost!
Spletna stran www.barbarella-shop.si je v lasti SC PROJEKT, Simon Cerkvenik
Naslov: Središka ulica 4, 1000 Ljubljana
Telefon: 040 812 877
e: mail: info@barbarella-shop.si
registrirano: Ajpes, izpostava Ljubljana
davčna številka: 47411589 ( podjetje je davčni zavezanec)