GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.

Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 8 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun in pisni razlog za vračilo.

Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

Barbarella Studio & Shop
SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p.
Središka ulica 4
1000 Ljubljana

Osebno vračilo izdelka ni mogoče. Prevzem izdelka lahko organiziramo tudi mi preko GLS dostavne službe, stranka pa mora izdelek ustrezno zapakirati in ga predati kurirju ob dogovorjenem terminu.

V primeru vprašanj nas lahko pokličete na telefon 040 812 877 ali nam pišete na podpora@barbarella-shop.si.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

STVARNE NAPAKE

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled v stanju, v kakršnem ste ga prejel in izpolnite obrazec za stvarno napako, ki ga dobite tukaj:

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled v stanju, v kakršnem ste ga prejel in izpolnite obrazec za stvarno napako, ki ga dobite tukaj:

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja SC PROJEKT, Simon Cerkvenik s.p. v Ljubljani, pisno obvestimo, da je napaka sporna.