SERVIS

SPLOŠNO

Našim strankam zagotavljamo hiter in strokoven servis za vse aparate iz naše ponudbe, v garancijskem in po garancijskem obdobju. Popravila izvajajo naši usposobljeni serviserji v naših popolnoma opremljenih delavnicah z originalnimi nadomestni deli in poštenimi cenami popravil.

Poleg osnovnih storitev servisa nudimo tudi dodatne storitve, kot so:

    • čiščenje aparatov,
    • preventivni pregled aparatov,
    • nadomestni aparat v primeru odpovedi,
    • brezplačno dostavo na dom ali v poslovalnico,
    • vse dodatne in rezervne dele na zalogi,
    • nakup dodatnih posod po znižani ceni…

V primeru, da ste opazili, da vaš aparat ne deluje po navedenih specifikacijah ali ste opazili kakršne koli nepravilnosti, prosimo oddajte servisni zahtevek preko email naslova servis@barbarella.si ali pa pokličite servisni center na telefonsko številko 040 812 877, kjer vam bomo prijazni svetovalci pomagali pri odpravi napake.

Servisni center obratuje od ponedeljka do petka od 12:00 do 15:00.

Q&A SERVIS

Ali je potrebno poslati v popravilo ali lahko težave rešim sam?

Vedno je priporočljivo preveriti navodila za uporabo ter poiskati napake in rešitve za njih.
Številne manjše težave lahko rešite sami, da se izognete naročilu popravila.

Popraviti ali kupiti nov aparat: ali je popravilo smiselno?

Glede na napako ter starost in stanje vašega aparata bo naša služba za pomoč strankam opravila analizo in priporočila, ali je servisno popravilo primerno. Svetovali vam bomo, kaj je najbolje narediti. V večini primerov se priporoča popravilo, kolikor je tehnično in ekonomsko smiselno.

Navsezadnje je vaša odločitev o tem, kaj se bo zgodilo z vašim aparatom.

Kateri deli se uporabljajo za popravilo?

Naša služba za stranke uporablja samo originalne nadomestne dele – ne kopij ali rabljenih delov.

Koliko bo stalo popravilo?

Če za vašo napravo še veljajo garancijski pogoji proizvajalca, popravilo ne bo zaračunano. V primeru, da za aparat ne velja garancija proizvajalca, lahko preverite poštene in pregledne cene popravil. Naša služba za stranke skrbno spremlja cene popravil, da vam ponudi najboljšo možno vrednost za denar.

Kaj je zajeto v garanciji proizvajalca?

Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

V primeru uporabe izdelka v poklicne ali pridobitne namene oziroma v namene, ki presegajo običajno rabo v gospodinjstvu, ali če aparat uporablja oseba, ki v skladu z veljavno zakonodajo ni opredeljena kot potrošnik, znaša garancijski rok 1 leto.

Dajalec garancije se obvezuje, da bo pokril vse stroške za odpravo okvar in tehničnih pomanjkljivosti, ki bi nastale ob normalni in pravilni (v skladu z navodili) uporabi izdelka v času, za katerega daje jamstvo. Za vse aparate kupec sporoči okvaro preko emaila.

Po odgovoru s strani servisa, pa lahko kupec aparate:

    • odda osebno na servisu, kjer je aparat kupil,
    • pošlje po pošti na servis (v garanciji na stroške servisa).

Kateri podatki so potrebni za rezervacijo popravila?

Za rezervacijo popravila bodo strokovnjaki servisa zahtevali nekaj podatkov o aparatu in opis težave. Posredujte številko modela vašega aparata, serijsko številko in dokaz o nakupu.

Kako servis gospodinjskih aparatov Blendtec prispeva k varovanju okolja in podnebja?

Servis gospodinjskih aparatov nudi najboljšo podporo za dolgo življenjsko dobo izdelka z zagotavljanjem originalnih nadomestnih delov in storitev popravil. Te storitve zagotavljajo funkcionalnost vaše naprave za dolgo časa. Dolga življenjska doba naprave pomembno prispeva k varovanju okolja in podnebja.